کارت مایفر

کارت مایفر

کارت مایفر
کارت مایفر

کارت مایفر

کارت مایفر

کارت MIFARE 4K

کارت Desfire 4k یکی از کارت‌های هوشمند و دیجیتالی از گروه کارت‌های مایفر است که توسط شرکت NXP  تولید می‌شوند و برای حفظ تنوع، در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند.

کارت Desfire 4k بسیار پرکاربرد بوده و توانایی بالایی در ذخیره اطلاعات کاربردی و هویتی دارد و به همین دلیل بهترین انتخاب برای کسانی است که ارائه دهنده خدمات الکترونیکی هستند و مایل به استفاده از کارت‌های هوشمند چند منظوره در طرح‌های حمل و نقل، برنامه‌های دولت الکترونیک و یا برنامه‌های هویتی می‌باشند. این کارت توانایی بالایی در انتقال داده دارد.

مشخصات کارت Desfire 4k

کارت Desfire 4k از پی وی سی (PVC) پلاستیک و مواد کامپوزیتی ساخته می‌شود و امکان انواع چاپ را دارد. این کارت قابلیت چاپ حرارتی، چاپ افست لیزری، و حکاکی لیزری را دارد. می‌توان برای آن رمز تعریف کرد و دارای هولوگرام، شماره سریال، نوار مغناطیسی، و پنل امضاء دیجیتال می‌باشد.

کارت Desfire 4k از انعطاف پذیری بالایی در ذخیره‌سازی داده برخوردار است و قابلیت همکاری و هماهنگی با زیرساخت‌های شهری را دارد. این کارت با بازارهای مختلف قابلیت همخوانی دارد و مطابق با کاربرد وسیع خود، از طول عمر و کارایی بالایی برخوردار است.

کارت Desfire 4k از استانداردهای روز جهانی بهره برده و از روش رمزگذاری با امنیت بالا برای ذخیره اطلاعات در این کارت استفاده شده است. این کارت از لحاظ استاندارد با استاندارد ISO / IEC 14443A و دستورالعمل اختیاری ISO / IEC 7816-4 همخوانی دارد.

چاپ پاسارگاد مفتخر است که با داشتن تیم مجرب و تخصصی، بهترین مشاوره در خصوص ارائه خدمات چاپ کارت PVC را به شما ارائه کند؛ جهت استفاده از مشاوره رایگان در خصوص هر نوع خدمات چاپ کارت پی‌وی‌سی می‌توانید با شماره 88931367-021 تماس حاصل فرمایید.


 کاربردهای اصلی کارت Desfire 4k
  •  کارت Desfire 4k استفاده در سیستم حمل و نقل پیشرفته: کارت Desfire 4k کاربرد بالایی در انتقال سریع داده در سیستم‌های حمل و نقل دارد و در تردد سریع کاربرد دارد. یکی از نمونه‌های مشهور این سیستم، استفاده از کارت هوشمند در مترو و اتوبوس‌های شهر تهران است.
  • کارت Desfire 4k مدیریت دسترسی: کارت Desfire 4k به خوبی می‌تواند دسترسی افراد به بخش‌های مختلف را تحت کنترل داشته باشد و با استفاده از سخت‌افزارهای جانبی محدودیت‌های تردد مختلفی ایجاد کند. این نوع کارت در دستگاه‌های RFid برای کنترل پارکینگ‌ها، ساختمان‌ها و موارد مشابه کاربرد دارد.
  • کارت Desfire 4k استفاده در برنامه‌های دولتی و خدمات اجتماعی: برخی برنامه‌های شهری و فرهنگی نیاز به معرفی نامه و دریافت مجوز از مبادی قانونی هستند. کارت Desfire 4kمی‌تواند به خوبی اطلاعات هویتی افراد را ذخیره کند و به هنگام ورود امکان دسترسی به این اطلاعات وجود دارد.
  •  کارت Desfire 4k استفاده در برنامه‌های هویتی: کارت Desfire 4k دارای حافظه مناسبی برای ذخیره‌سازی اطلاعات هویتی افراد دارد؛ به همین دلیل استفاده از آن به عنوان کارت شناسایی بسیار وسیع است. این کارت امنیت اطلاعاتی بالایی دارد و در بیشتر سازمان‌ها استفاده می‌شود.

http://chap-pasargad.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد